Sunday, April 08, 2012

MY BFF WEDDING

Views
Assalamualaikum beautiful dearies :)



Pd 16, 17 & 18 March hari tuh, i jadi pengapit kepada one of my bff, Sherry.. kt Ipoh, Perak.. Sherry mintak i jadi pengapit utk kedua-dua majlis resepsi.. malas nak cerita panjang, tengok gambar jela ea? gambar x banyak sebab diri sendiri jadi pengapit.. pengapit busy jaga pengantin.. keh3


the bride
she is gorgeous rite? ^^


kalau dah nama Sharifah tuh, hidung memang mancung la~
*jeles betol*


the groom
time nikah kt masjid.. ada 2 pengantin.. semua org tunggu rombongan pengantin perempuan.. ktrg x tawu pulak yg imam nak buat sekali arung.. ingatkan nak buat asing-asing.. so, ktrg dgn baik hatinya bg chance kt pengantin lelaki asar dulu.. sampai-sampai je kt masjid, imam dah suruh cepat-cepat masuk sebab semua mununggu ketibaan ktrg =,=


the dais
kesian kt Sherry sebab vendor pelamin ni tersangat lah hampeh!
malas nak citer sebab bila teringat i rasa sakit hati.. 


hantaran dr pihak perempuan kpd lelaki..
hantaran dr pihak lelaki kpd perempuan, i x sempat tengok pn..
too bad!


us! ^^


walaupun ktrg sentiasa berkepit, tp gambar bersama-sama ada 2,3 keping je :(
ingat lagi x entry ni??? dlm entry tuh ada frasa ni, 
"eh pakai masa nikah nnt macam cun je.. boleh x, nak buat baju nikah?"
haa baju itu adalah baju putih yg korg tengok kt dalam gambar tuh.. hehe


close up ;p



to my dearie, congratulation on your wedding.. 
kite doakan perkahwinan kamu berkekalan sehingga ke syurga.. 
semoga perkahwinan kamu sentiasa diberkati Allah..
cepat-cepat dapat anak taw! mesti anak kamu nanti hidung mancung macam kamu~
^_^

terima kasih sudi baca.. doakan urusan kami dipermudahkan ALLAH ye =)

5 comments:

  1. congratz kak sherry..
    akk jahit sndiri ke semua bead bju putih tu? hehe.. mantop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hasil kerjasama dgn mak, hanis~ keh3 ;p

      Delete
  2. cantik,blh la nk buat tempahan... :)

    ReplyDelete
  3. Rindu cekpah. Dah puan pah dahhhh

    ReplyDelete

Copyright©All right reserved by Our Wedding Fairy Tale